تاریخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396
کد 66

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده در سی و ششمین نشست معاونین توسعه دانشگاههای علوم پزشکی کشور

 
وی اذعان کرد: خوشبختانه از دو ماه قبل و حتی قبل از برگزاری این نشست، با برنامه ریزی های مدون، جلسات مختلف آموزشی با محوریت اخلاق حرفه ای برای کل کادر دانشکده علوم مراغه برگزار شد.
معاون توسعه دانشکده افزود: از نکات اصلی مورد بحث در این نشست  حذف عوامل ناامنی و ایجاد اعتماد بود که به بهره وری بالاتر، انرژی بیشتر در کار و وجود صداقت و شفافیت در سازمان منجر می شود.
ایشان ادامه داد: در طی جلسات آموزشی اخلاق حرفه ای که برای کادر برگزار شد بر پیش بینی پذیر بودن سازمان تاکید شده بود، اینجا هم مطرح شد که قابلیت پیش‌بینی‌پذیری حرکات و برنامه‌های سازمان اعتماد جامعه و فرد را به آن بیشتر می‌کند.
دکتر مرزپور به دغدغه های موجود در دانشگاههای علوم پزشکی بخصوص دانشکده علوم پزشکی مراغه اشاره کرد و گفت: همه ما سعی می کنیم با فضیلت گرایی، وظیفه گرایی و غایت گرایی ویژگی های اخلاق هنجاری را در سازمان خود نشان دهیم.
معاون توسعه دانشکده نقش اعتمادسازی را در هر سازمانی مهم بر شمرد و اذعان کرد: همانطور که در این نشست هم مطرح شد سعی ما به بهره گرفتن از مدیریت اعتماد است چرا که باور داریم این کار نه تنها سرعت کار ما را تقویت می کند بلکه لازمه ی موفقیت ماست.
وی افزود: ما این نکات را همانند این نشست در دوره های آموزشی خود هم مطرح کردیم که اعتمادآفرینی براساس ارزش های انسانی مانند صداقت، اعتماد به دیگران، تضارب آراء ، شفافیت در عملکرد و علاقمندی به مشورت و یادگیری از دیگران ضامن موفق ما خواهد بود.
دکتر مرزپور اذعان کرد: ما اعتقاد داریم که هرچه مسئولیت پذیرتر باشیم، قانون پذیرتر خواهیم بود و هرچه قانون پذیرتر باشیم پیش بینی پذیرتر و هرچه پیش بینی پذیرتر، قابل اعتمادتر خواهیم بود و براین اساس برای رسیدن به اهداف خود اهتمام داریم.
 
  • واحد ارجاع دهنده دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه