شرح وظایف معاونت توسعه

شرح وظایف معاونت توسعه مدیریت ومنابع دانشکده علوم پزشکی مراغه
-تعیین سیاست ها و خط مشی های دانشکده در زمینه مدیریت و برنامه ریزی منابع انسانی ، مالی ، فیزیکی واطلاعاتی
- تامین نیاز های نیروی انسانی ، مالی ،فیزیکی واطلاعاتی دانشکده
- نظارت بر حسن اجرای قوانین ومقررات اداری ، مالی واستخدامی کلیه واحد های تابعه دانشکده
- تعیین و ابلاغ ضوابط و دستورالعمل های لازم در زمینه امور پرسنلی ، اداری ، مالی ، امور عمومی ، نگهداری حساب ها ، انجام هزینه ها ، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
- نظارت بر عملکرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی واختصاصی
-نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورت حسابها ، اسناد و گزارش های مالی
-ایجاد هماهنگی بین واحد های اداری و مالی حوزه ستادی دانشکده
-مطالعه ، بررسی و پیشنهاد طرح های اصلاحی در مورد توسعه سازمان مدیریت در محورهای نظام مدیریت ، ساختار وتشکیلات ، سیستم ها و روش ها ، طبقه بندی مشاغل و آموزش علوم وفنون اداری - مدیریتی
-تنظیم سیاست ها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاست ها و برنامه های مصوب وزارتخانه و دانشکده
- تنظیم و پیشنهاد بودجه برای واحد های تابعه دانشکده
-تهییه وارائه مناسب ترین طرح های معماری و عمرانی واحد های آموزشی ، بهداشتی و درمانی منطبق با اصول علمی وامکانات وشرایط جغرافیایی وفرهنگی واقلیمی
-بررسی نیازهای ساختمانی ، تاسیساتی وتجهیزات وبررسی جهت تامین ، نگه داشت ، نوسازی و توسعه مراکز وموسسات بهداشتی، درمانی ، آموزشی وپژوهشی
-نظارت بر تهیه ،تنظیم و اجرای طرح های عمرانی
-اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
--ابلاغ قوانین ومقررات ، مصوبات ، آیین نامه ها ، واساسنامه های مربوط به واحد های تابعه
-تهییه وتنظیم طرح هاو پیشنهادات در ارتباط با حوزه معاونت