تاریخ : سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
کد 366

در جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مطرح شد؛

رشد سازمان ها در گرو توانمند سازی نیروی انسانی است

به گزارش روابط عمومی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه در جلسه شورای مدیران گفت: وجود یک سازمان پویا و منسجم در سایه وجود نیروی انسانی فعال و خلاق است؛ چرا که تحقق اهداف عالیه سازمان بدون حضور و ایفای نقش نیروی انسانی کارآمد عملا امکان پذیر نیست.
دکتر یاسر خواجه بی شک افزود:مدیران محترم معاونت توسعه باید ضمن توجه‌ به‌ کرامت انسانی نیرو ها، شرایط کاری مناسبی را برای مشارکت کارکنان در جهت افزایش بهره وری و سرعت بخشیدن به فعالیت های مختلف ایجاد نمایند.


وی ادامه داد: خوشبختانه روحیه هماهنگی، تعامل و فضای همكاری خوبی در بین همکاران شکل گرفته است و باید همگی در جهت رسیدن به اهداف دانشکده علوم پزشکی نهایت سعی خود را توأم با مسولیت پذیری معطوف نمائيم.
به گزارش روابط عمومی در دومین جلسه شورای مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده موضوعات متععدی در خصوص بحث های جاری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
در این جلسه مقررگردید به لحاظ اهمیت، صورتحساب های مالی سال ۱۴۰۲ تا آخر خرداد ماه جمع بندی شود.
همچنین طبق نظر اعضا جلسه مقرر گردید جلسه ای با حضور مدیران بیمارستان ها در خصوص تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز آنها برگزار گردد.
همینطور در راستای ایجاد خدمات رفاهی برای کارکنان مقرر گردید تفاهم نامه ای فی مابین این دانشکده و مجتمع اقامتی در شهر رامسر منعقد شود.
در این جلسه مدیران واحد های مختلف با ارائه پیشنهادات در خصوص فعالیت های پیش رو به بحث و گفتگو پرداخته و در نهایت تصمیات مقتضی اخذ شد.