تاریخ : شنبه 4 شهريور 1402
کد 292

هفته دولت ، روز کارمند

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

هفته دولت نمادی از پیوند مردم و دولت است .بی شک توفیق خدمت در هر دولتی ، ملزم به همراهی ، همدلی و مشارکت عموم مردم است. این هفته یادآور رشادتها و خدمات صادقانه دو شهید و مجاهد نستوه رجائی و باهنر می باشد .
♦️نامگذاری چهارم شهریور به عنوان روز کارمند جلوه ای از جایگاه و اهمیت والای خدمات این قشر عظیم در اهتزاز و اعتلای پرچم ایران اسلامی و پیشبرد اهداف نظام و خدمت رسانی به مردم است پیشبرد اهداف عالی یک سازمان وابسته به بهره وری و تعهدکاری و اخلاقی کارکنان آن سازمان است . توسعه، بالندگی و موفقیت مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه که هدفش ارائه خدمات به مردم و تربیت نیروهای متخصص و متعهد برای آینده کشور است، مرهون تعهد، توانمندی و شایستگی کارکنان آن است و تلاش‏های صادقانه و بی دریغ کارمندان در عرصه‌های مختلف ، این مجموعه را در رسیدن به اهداف عالی نظام یاری خواهد کرد.
♦️دانشکده  علوم پزشکی مراغه ، کسب موفقیتها، ارائه خدمات به مردم شریف این شهرستان و پیشرفت و توسعه خود را قطعا مدیون تلاش ها و مجاهدتهای خالصانه و خدمت رسانی بی منت کارکنان ، مدیران و کارمندان  خدوم و زحمتکش خانواده علوم پزشکی می داند.
♦️این‌جانب هفته دولت و روز کارمند را به همۀ همکاران و کارکنان نظام سلامت تبریک عرض نموده و از آنان که با تعهد و خلوص نیّت در مسیر تأمین، حفظ و ارتقای سلامت مردم گام برمی‌دارند، صمیمانه قدردانی می‌نمایم و برایشان توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت از درگاه پروردگار متعال را مسئلت می‌نمایم.
✍️مهندس ایوب پوررستم
معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه