تاریخ : چهارشنبه 1 شهريور 1402
کد 289

روز پزشک گرامی باد

پیام تبریک معاونت توسعه بمناسبت روز پزشک

  پیام تبریک معاونت محترم توسعه بمناسبت بزرگداشت روز پزشک:
بسمه تعالی
✍🏻یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته  ونامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا یاداور قداست و جايگاه ويژه طبابت و طبيب در پيشينه تاريخي و در فرهنگ عمومي و باور اجتماعي مردمان سرزمين كهن ايران اسلامي دارد.
🔷تأمین سلامت و ایجاد آرامش و اطمینان روحی در جامعه به لطف همت بلند و تلاش صادقانه پزشکانی است که با تمام وجود، بی‌وقفه به یاری آسیب دیدگان و بیماران در لحظات اضطراب و نگرانی شتافته و با ارائه خدمات درمانی و پزشکی زمینه آسایش عموم هموطنان  را فراهم می‌سازند.
🔷از دیدگاه اسلام و فرهنگ غنی اسلامی  و ایرانی ارزش گرانقدر پزشک و فعالیت حرفه ای طبیب از جایگاه و مرتبه رفیع و قداست خاصی برخوردار است

🔷با بسترسازی های انجام یافته توسط نماینده محترم ، مسئولین و معاونین دانشکده علوم پزشکی مراغه و انجام تمهیدات لازم با پذیرش دانشجوی پزشکی در ارتقاو نشر علم پزشکی و تامین کمبود نیروی پزشکی تلاش های قابل تقدیری انجام یافته است .

🔷اینجانب با پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید عرصه سلامت کشور، فرا رسیدن این روز را به یکایک اعضای جامعه پزشکی کشور، به ویژه همکاران خدوم دانشکده علوم پزشکی مراغه  صمیمانه تبریک گفته و توفیق روزافزون و سرافرازی شما را در ارائه خدمات شایسته به جامعه خواهانم.