تاریخ : سه شنبه 17 مرداد 1402
کد 285

پیام تبریک معاون توسعه

گرامیداشت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه  دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، مهندس «پوررستم » با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار از همکاریهای مستمرو مجدانه  اصحاب رسانه وریز بینی ها و  دقت نظر آنان در انعکاس زحمات مجموعه دانشکده علوم پزشکی تقدیر و تشکر نمودند.  و رسالت آنان را در قبال حوزه سلامت   ، بمنزله توانی مضاعف در ارائه خدمت به مردم عنوان کردند.
متن پیام معاونت توسعه بشرح ذیل می باشد:
خبرنگاران حوزه سلامت  با  داشتن نگاهی فراتر از مجموعه و دارا بودن  توانایی لمس  رنج دردمندان و انعکاس آن ،در حکم توانی مضاعف  برای متولیان و دست اندرکاران سلامت جهت افزایش آگاهی و تلاش بیشتر در رفع دغدغه های مردمی و ارائه خدمات مطلوبتر هستند که میتوانند  خدمات این حوزه را ارتقا داده و غنا بخشند.
این دیده بانان امین جامعه  با حضور صادقانه و انعکاس شفاف مسایل حوزه بهداشت و درمان،در ارائه خدمات و تسهیلات به اقشار جامعه نقش بسزایی را ایفا می کنند .
بافرا رسیدن روز خبرنگارفرصت را مغتنم شمرده و همت ارزنده  شما عزیزان را برای  آگاهی بخشی اقشار جامعه با انعکاس زحمات مسئولین و کارکنان این مجموعه ، از سویی  و انتقال دغدغه های شایسته مردمی را از سویی دیگر ارج می نهیم .
 
ضمن گرامیداشت این مناسبت ارزشمند و گرانبها  قدردان زحمات  تمامی انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می کنند، هستیم . توفیق و بهروزی شما تلاشگران عزیز در مسیر خدمت‌رسانی به ایران عزیزمان  را از خداوند منان خواستارم.  پرچم اندیشه و آگاهی برمرز و بوم این سرزمین پراهتزاز باد.