تاریخ : چهارشنبه 21 تير 1402
کد 270

بازدید از مرکز آموزشی درمانی سینا

بازدیدهای دوره ای معاون توسعه و هیئت همراه

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه در راستای اجرای بخشنامه ارسالی از معاون محترم توسعه وزارت بهداشت طی بازدید های دوره ای انجام یافته در هفته گذشته، نشست صمیمی مهندس پوررستم و هیئت همراه با سرپرستی ، مدیریت و مسئولین این مرکز مشکلات و چالشهای مطرح شده مورد نقد و بررسی قرارگرفت . با عنایت به اینکه 46دصد از کل مراجعین شهرستان توسط اورژانس بیمارستان سینا پذیرش میشود فضای فیزیکی این مرکز پاسخگوی مراجعین نمی باشد . 
کمبود نیروی انسانی نسبت به تختهای بستری از چالشهای دیگر مدیریت و مسئولین این مرکز میباشد ،طی این نشست با تصمیمات اتخاذ شده  مقررگردید سرپرست اداره منابع انسانی با بررسی های کارشناسی و پیگیری های عاجل از وزارت بهداشت این مشکل مرتفع گردد . همچنین تاکید بر تسریع روند اجرایی پروژه ساختمان الحاقی بیمارستان با پیشرفت هفتاد درصدی نمودند.
مهندس پوررستم افزود مطالبه گری ساختمان الحاقی از سازمان مجری و ارائه خدمت به مردم شریف منطقه از پیگیریهای اصلی ما می باشد.
قابل ذکر است مرکز آموزشی درمانی سینا بعنوان سانتر تروما و سانتر کودکان جنوب استان شناخته شده و پذیرای بیماران فوق ازمراغه و شهرستان های همجوار می باشد.در پایان مهندس پوررستم از کلیه همکاران زحمتکش این مجموعه و سعه صدر آنان در برخورد با بیماران تشکر و قدردانی نمودند.
(لینک معاونت توسعه را درپیام رسان ایتا دنبال کنید.)
https://eitaa.com/developmrg