تاریخ : يکشنبه 21 خرداد 1402
کد 262

موفقیت دانشکده علوم پزشکی مراغه در کسب عنوان دانشکده پیشرو در حوزه منابع انسانی

همایش مدیران منابع انسانی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی کشور  به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تالار شهید سلیمانی مجتمع شهدای سلامت برگزار شد. در این همایش  از ۱۷ دانشگاه‌ و دانشکده‌های علوم پزشکی برتر در حوزه منابع انسانی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه در این همایش دانشکده علوم پزشکی مراغه موفق به کسب  امتیاز دانشکده پیشرو در حوزه منابع انسانی شد .و لوح تقدیر آن توسط دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آقای سعید رستمی ، سرپرست اداره  منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی مراغه اهدا شد.
مهندس پوررستم معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده ضمن تشکر از زحمات صورت گرفته توسط سرپرستی و مجموعه همکاران اداره منابع انسانی  گفت: خبرهای مسرت بخش همواره لحظه ها را ماندگار می کند. بی شک درخشش حوزه منابع انسانی مرهون حسن تدبیر ، اندیشه و فعالیتهای خدمتگزاران صادقی است که هیچگاه زحماتشان از یاد نخواهد رفت. بدینوسیله ازتلاش و زحمات مستمرتان تقدیر و تشکر کرده و از خداوند متعال برایتان سلامتی،بهروزی و توفیق استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.