Fa
/
En
جمعه 2 آذر 1403
صفحه اصلی
معاونتها و مدیریتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت بهداشتی
معاونت درمان
معاونت آموزشی،تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی
مدیریت غذا و دارو
دانشکدهها
دانشکده پیراپزشکی و پرستاری
مراکز آموزشی و درمانی
بیمارستان شهید دکتر بهشتی
بیمارستان امیرالمومنین(ع)
بیمارستان بوعلی سینا
مجلات دانشکده
مجله سیب سلامت
ارتباط با ما
تماس با دانشکده
پرسش و پاسخ
دفترچه تلفن معاونت توسعه
بیانیه توافق سطح خدمت
نقشه سایت
حوزه معاونت توسعه
صغحه اصلی معاونت توسعه
معاونت توسعه
معرفی معاونت توسعه
پیام معاونت توسعه
حوزه معاونت توسعه
شرح وظایف معاونت توسعه
مسئول دفتر
مدیریت امور مالی
مدیریت امور مالی
اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی
اداره منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی
اداره امور پشتیبانی
گروه برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
ستاد کارآفرینی
فرم نظرسنجی رفاهی
عملکرد معاونت توسعه
پروژه های منابع فیزیکی
میز خدمت الکترونیک معاونت توسعه
فرم های معاونت توسعه
تاریخ :
شنبه 20 اسفند 1401
کد
241
لینک کوتاه
:
خلاصه ای از عملکرد اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی در سال 1401
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه رئیس اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی طی مصاحبه خبری درخصوص اهمیت و جایگاه ویژه این اداره گفت :
اداره امور پشتیبانی وخدمات رفاهی به عنوان یکی از زیر مجموعه های معاونت توسعه مدیریت و منابع، تامین کننده نیازهای پشتیبانی واحدهای تابعه و ارائه دهنده خدمات رفاهی و ورزشی به کارکنان خدوم و زحمت کش دانشکده می باشد. انجام کلیه امورات جاری، عمومی و تخصصی، شامل: خرید و تامین تجهیزات تخصصی، انواع معاملات عمده،برگزاری مناقصات ، خرید و تامین انواع مواد و لوازم مصرف شدنی، تجهیزات اداری و سخت افزاری، برگزاری همایش ها و مراسمات، انجام تعمیرات ساختمان و خودرو، امور مهندسی و نگهداشت فضا، تاسیسات و تجهیزات، تامین سوخت خودروهای دولتی، تامین آژانس، خدمات نظافت و پذیرایی، انبار داری، تلفن، خدمات قراردادهای عمومی، هزینه های آب، برق، گاز در کنار ارائه مجموعه ای از خدمات رفاهی و ورزشی به کارکنان، از جمله وظایف این اداره می باشد؛ به طوری که انجام شایسته این امور نقش بسزایی در پیشرفت فعالیت های تخصصی معاونت ها و واحدهای ستادی و نیز ایجاد رضایت مندی، افزایش نشاط و انگیزه مدیران و کارکنان و به دنبال آن، تحقق اهداف عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را دارد.
مهندس نوبخت بطور خلاصه اهم فعالیتهای این اداره را در سال 1401 بشرح ذیل تبین نمودند
- برگزاری پانزده مورد مناقصه واحدهای تابعه ،از قبیل مناقصه انتخاب پیمانکار آشپزخانه بیمارستانها، معاونت اموزشی، خرید تجهیزات پزشکی و پروژه های عمرانی
- تهیه و تنظیم قراردادها
- خرید داروهای مخدر مورد نیاز بخش خصوصی و دولتی شهرستان
- خرید ملزومات پزشکی مصرفی و دارویی اورژانس 115
- تعمیر و نگهداشت دوازده دستگاه آمبولانس
- تعمیر و نگهداشت موتورخانه ها
- خرید تمامی تجهیزات پزشکی مورد نیاز واحدهای تابعه از هیئت امنای وزارت بهداشت
- اجرای ساختگاه محل راه اندازی مامو گرافی در کلینیک ویژه
- اجرای پروژه های عمرانی با همکاری اداره منابع فیزیکی
سرپرست اداره پشتیبانی و خدمات رفاهی به تشریح خدمات رفاهی این اداره در سال 1401 پرداخته و افزود
در راستای افزایش خدمات رفاهی و گسترش دولت الکترونیک و اجرای آیین نامه مدیریت سبز، خدمات رفاهی بالغ بر شصت نوع خدمت متنوع از طریق این سامانه به آدرس الکتونیکی
www.wsmms.ir
برای کارکنان محترم بدون نیاز به حضور فیزیکی انجام پذیر است .
بمنظور افزایش نشاط و سلامت کارکنان، بخش ورزشی اداره پشتیبانی و رفاهی با فراهم نمودن محیط ورزشی و عقد قرارداد با باشگاه ها، نیاز های کارکنان را در این زمینه فراهم نموده است.
مهندس نوبخت افزود به منظور تامین و توزیع اقلام مورد نیاز دانشکده و واحد های تابعه اعم از اقلام مصرفی و تجهیزات پزشکی واحد انبار اداره امور پشتیبانی و رفاهی اقدامات ذیل را انجام داده است.
توزیع اقلام اهدایی تجهیزات پزشکی از هیئت امنای صرفه جویی ارزی به بیمارستان های سینا و بهشتی و امیرالمومنین(ع) و همچنین توزیع اقلام پروژه های در دست ساخت دانشکده و طبقه بندی مدیریت شده اقلام در انبارهای مستقر در ستاد مرکزی دانشکده از اقدامات واحد انبار میباشد.
در پایان این مصاحبه آقای مهندس نوبخت ضمن تقدیر و تشکر از همکاران این اداره و تبریک سال جدید ،
سالی پر برکت، سرشار از لبخند، سلامتی، عشق، آرامش و موفقیت را برایشان آرزونمود .پیروز و سرافراز باشید.
مطالب مرتبط