Fa
/
En
جمعه 2 آذر 1403
صفحه اصلی
معاونتها و مدیریتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
معاونت بهداشتی
معاونت درمان
معاونت آموزشی،تحقیقات، دانشجویی و فرهنگی
مدیریت غذا و دارو
دانشکدهها
دانشکده پیراپزشکی و پرستاری
مراکز آموزشی و درمانی
بیمارستان شهید دکتر بهشتی
بیمارستان امیرالمومنین(ع)
بیمارستان بوعلی سینا
مجلات دانشکده
مجله سیب سلامت
ارتباط با ما
تماس با دانشکده
پرسش و پاسخ
دفترچه تلفن معاونت توسعه
بیانیه توافق سطح خدمت
نقشه سایت
حوزه معاونت توسعه
صغحه اصلی معاونت توسعه
معاونت توسعه
معرفی معاونت توسعه
پیام معاونت توسعه
حوزه معاونت توسعه
شرح وظایف معاونت توسعه
مسئول دفتر
مدیریت امور مالی
مدیریت امور مالی
اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی
اداره منابع فیزیکی و طرحهای عمرانی
اداره امور پشتیبانی
گروه برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد
ستاد کارآفرینی
فرم نظرسنجی رفاهی
عملکرد معاونت توسعه
پروژه های منابع فیزیکی
میز خدمت الکترونیک معاونت توسعه
فرم های معاونت توسعه
تاریخ :
دوشنبه 15 اسفند 1401
کد
240
لینک کوتاه
:
جلسه انبارگردانی
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه جلسه انبارگردانی در ستاد مرکزی دانشکده با حضور مدیر امور مالی و اعضای کمیته انبارگردانی و اعضای انبارگردانی واحدهای تابعه دانشکده برگزار گردید .
طی مصاحبه خبری ، آقای دلاوری مدیر امور مالی دانشکده مراحل انبارگردانی را به شرح ذیل تشریح نمود:
انبارگردانی کلیه واحدها طبق آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاههای علوم پزشکی در راستای اجرای نظام نوین مالی به طور سالیانه و با حضور نماینده حسابرس مستقل منتخب هیات امنا انجام میشود . پس از شمارش کالا در انبارها میزان موجودی به طور فیزیکی با موجودی سیستم نرم افزار تعهدی مقایسه و در صورت مغایرت های احتمالی تا سه بار مغایرت بررسی و نسبت به اصلاح آن اقدام میگردد. انبارگردانی از مورخه 1401/12/20 آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد و در 1401/12/27 نتایج جمع بندی و به کمیته انبارگردانی گزارش خواهد شد .
مدیر امور مالی در پایان اززحمات کلیه همکاران امورمالی قدردانی نموده و پیشاپیش سالی سرشار از شادی و کامروایی را برای همکاران آرزو نمودند.
مطالب مرتبط