تاریخ : يکشنبه 29 آبان 1401
کد 227

برگزاری پنجمین و ششمین دوره آزمون توجیهی ویژه کارکنان بدو خدمت

به گزارش روابط عمومی، رئیس دانشکده با اعلام این خبر گفت: صبح روز پنج شنبه و جمعه پنجمین و ششمین دوره از آزمون توجیهی بدو خدمت  با حضور ۱۲۹ نفر از کارکنان شاغل در دانشکده در محل معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه در سه نوبت به صورت الکترونیکی برگزار شد.

دکتر ارجمند افزود: آزمون جامع توجیهی بدو خدمت ویژه کارکنان جدید الاستخدام دانشکده  به صورت هماهنگ در سراسرکشور به منظور افزایش سطح آگاهی و شناخت کارکنان جدید الاستخدام در حوزه های تخصصی وزارت بهداشت در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

معاون توسعه ی دانشکده نیز در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: ارتقای دانش و مهارت کارکنان و توسعه شاخص های خدمت به هموطنان  ازمهمترین اهدف وزارت بهداشت و  دانشکده علوم پزشکی مراغه است.

مهندس پوررستم ادامه داد: برگزاری آزمون توجیهی بدو خدمت به منظور آشنا ساختن کارمندان جدید الاستخدام با اهداف و وظایف دانشگاه، قوانین و مقررات استخدامی، کلیات آیین نامه اداری و استخدامی دانشگاه، حقوق فردی و جمعی، محیط کار، قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام اداری و ایجاد توانایی های شغلی مورد نیاز برای کارمندان جدید استخدام رسمی پیمانی و قراردادی جهت تصدی شغل مربوطه اجرا مي گردد.

ایشان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاران و واحدهایی که در برگزاری این آزمون همکاری نمودند گفت: پنجمین و ششمین دوره آزمون توجیهی بدو خدمت توسط  اداره كل منابع انساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: معاونت توسعه دانشکده، معاونت آموزشی ، مدیریت حراست  ، اداره آمار و فناوری دانشکده و سایر همکاران  برای برگزاری موفق این آزمون حضور داشتند.