مقدمه
حوزه اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی براساس ساختار تشكیلاتی یكی از مدیریت های زیرمجموعه حوزه معاونت توسعه دانشکده می باشد كه امور مربوط به برنامه ریزی نیروی انسانی و فعالیتهای اجرائی را در سطوح كاركنان رسمی و پیمانی و اعضای هیئت علمی و مشمولین قانون خدمت پزشكان و پیراپزشكان پس از هماهنگی با مسئولین ذیربط از مرحله ورود بخدمت « استخدام » تا خروج و بازنشستگی در سطح واحدهای تابعه ی دانشکده را بعهده دارد .
شرح وظایف رئیس اداره توسعه سازمان و سرمایه انسانی:
-تصمیم گیری ، برنامه ریزی ونظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری واستخدامی.
-تلاش در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشکده .
-نظارت بر صدور احکام پرسنلی ، کارکنان ، بازنشستگان و وظیفه بگیران .
- برآورد نیروی انسانی مورد نیاز واخذ مجوزهای استخدامی بر اساس اولویتها و نیازها
ـاقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی .
- تامین منابع انسانی لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروی های طرح پزشکان و پیراپزشکان.
-برنامه ریزی لازم جهت کنترل ونظارت برواحدهای کارگزینی دانشکده .
ـارائه نظرات اصلاحی در زمینه امور اداری دانشکده به منظورپیشبرد هدفهای جاری دانشکده در اموراداری .
ـنگهداری و تنظیم آمار و اطلاعات مربوط به اعضاء هیئت علمی و غیر هیئت علمی و پرونده های استخدامی آنان .
ـپیش بینی و اظهارنظر در نیازهای پرسنلی واحدهای دانشکده با همكاری گروه بودجه و اداره تحول اداری
ـانجام مراحل استخدام، ترفیع، مرخصی و بركناری كاركنان براساس مقررات و آئین نامه های مربوطه .
ـاجرای مصوبات انضباطی كاركنان و رسیدگی به اجرای خط مشیهایی كه در آن رابطه ابلاغ گردیده است .
ـتهیه و تنظیم شرح شغل كاركنان همراه با شناخت صحیح و دقیق مشاغل از طریق مصاحبه با شاغلین پستهای سازمانی و یا طریق دیگر .
ـ هماهنگی لازم با مدیریت نیروی انسانی سایر دانشگاه ها وتبادل اطلاعات و تجربیات
ـتنظیم كمكهای غیرنقدی كاركنان با همكاری واحدهای مربوطه .
ـشرکت در جلسات و ابلاغ و اجرای مصوبات هیئت رئیسه و هیئت امناء در حوزه پرسنلی .
- انجام سایر امور مربوطه بر طبق مقررات وبا دستور مقام مافوق .