شرح وظایف رئیس اداره منابع فیزیکی

 
 

   شرح وظایف اداره منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشکده علوم پزشکی مراغه

·         برنامه ریزی

      برنامه ریزی پروژه ها و کنترل برنامه زمانی و منابع اجرای پروژه های عمرانی

    برنامه ریزی لازم در جهت توسعه ، تکمیل و ارتقاء فضاهای بهداشتی ، درمانی و آموزشی براساس سیاستهای ابلاغی

    تهیه پیش نویس موافقت نامه های پروژه ها جهت مبادله با سازمانهای زیربط

    برنامه ریزی و انجام مطالعات توجیه فنی و اقتصادی و زیست محیطی و پدافند غیر عامل طرح های عمرانی


·         سازماندهی و فرآیند ها

      انجام کلیه وظایف مدیران طرح ها و پروژه ها و مهندسین مشاور در پروژه های فاقد مدیر طرح یا مشاور

  بررسی طرح های مطالعاتی فاز 1 و2 در طرح های عمرانی

     مشارکت و اعلام نظر فنی در کمیسیون های مناقصات مرتبط با حوزه طرح های عمرانی

   مدیریت و بهینه سازی مصرف حامل های انرژی

     نظارت و رسیدگی و تهیه برآورد ریالی و احجام کار و تنظیم صورت جلسات و دستور کارها وکلیه امور دیگر مرتبط با پروژه های عمرانی

·         آموزش و توانمند سازی


      برگزاری برنامه های آموزشی برای کارکنان و عوامل فنی در حوزه منابع فیزیکی و تدوین واصلاح بسته های آموزشی


·         پایش و نظارت

    تهیه و بازنگری شاخص ها و ابزار های پایش براساس استانداردهای مربوطه

    نظارت بر حسن اجرای کلیه طرح های عمرانی

     نظارت بر کلیه فرآیند های انتخاب پیمانکاران و مشاورهای ذیصلاح

    کنترل نقشه های اجرایی ارجاع شده از سایر حوزه های دانشگاه

      نظارت و اجرای دستورالعمل ها و بخش نامه های صادره در ارتباط با طرح های عمرانی

     ممیزی و طبقه بندی شرایط فیزیکی منابع و تهیه شناسنامه های فنی آنها

    نظارت بر اجرای صحیح تعمیر و نگهداری تاسیسات و ابنیه در واحدهای تابعه دانشگاه

·         هماهنگی ، مستند سازی ، بودجه بندی


     هماهنگی و همکاری با واحد های مرتبط در خصوص تنظیم و تدوین شرایط اختصاصی و اسناد فنی مناقصات و قراردادها

     مستند سازی اطلاعات ، مدارک و نقشه ها

    تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و آماری منطبق با سیاست ها و برنامه های عملیاتی

مشارکت در فرآیند برنامه های بودجه عملیاتی و ارزیابی اقتصادی پروژه های عمرانی و تعیین قیمت تمام شده پروژه ها