شرح وظایف اداره منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشکده علوم پزشکی مراغه
· برنامه ریزی
برنامه ریزی پروژه ها و کنترل برنامه زمانی و منابع اجرای پروژه های عمرانی
برنامه ریزی لازم در جهت توسعه ، تکمیل و ارتقاء فضاهای بهداشتی ، درمانی و آموزشی براساس سیاستهای ابلاغی
تهیه پیش نویس موافقت نامه های پروژه ها جهت مبادله با سازمانهای زیربط
برنامه ریزی و انجام مطالعات توجیه فنی و اقتصادی و زیست محیطی و پدافند غیر عامل طرح های عمرانی
· سازماندهی و فرآیند ها
انجام کلیه وظایف مدیران طرح ها و پروژه ها و مهندسین مشاور در پروژه های فاقد مدیر طرح یا مشاور
بررسی طرح های مطالعاتی فاز 1 و2 در طرح های عمرانی
مشارکت و اعلام نظر فنی در کمیسیون های مناقصات مرتبط با حوزه طرح های عمرانی
مدیریت و بهینه سازی مصرف حامل های انرژی
نظارت و رسیدگی و تهیه برآورد ریالی و احجام کار و تنظیم صورت جلسات و دستور کارها وکلیه امور دیگر مرتبط با پروژه های عمرانی
· آموزش و توانمند سازی
برگزاری برنامه های آموزشی برای کارکنان و عوامل فنی در حوزه منابع فیزیکی و تدوین واصلاح بسته های آموزشی
· پایش و نظارت
تهیه و بازنگری شاخص ها و ابزار های پایش براساس استانداردهای مربوطه
نظارت بر حسن اجرای کلیه طرح های عمرانی
نظارت بر کلیه فرآیند های انتخاب پیمانکاران و مشاورهای ذیصلاح
کنترل نقشه های اجرایی ارجاع شده از سایر حوزه های دانشگاه
نظارت و اجرای دستورالعمل ها و بخش نامه های صادره در ارتباط با طرح های عمرانی
ممیزی و طبقه بندی شرایط فیزیکی منابع و تهیه شناسنامه های فنی آنها
نظارت بر اجرای صحیح تعمیر و نگهداری تاسیسات و ابنیه در واحدهای تابعه دانشگاه
· هماهنگی ، مستند سازی ، بودجه بندی
هماهنگی و همکاری با واحد های مرتبط در خصوص تنظیم و تدوین شرایط اختصاصی و اسناد فنی مناقصات و قراردادها
مستند سازی اطلاعات ، مدارک و نقشه ها
تهیه و ارائه گزارشات تحلیلی و آماری منطبق با سیاست ها و برنامه های عملیاتی
مشارکت در فرآیند برنامه های بودجه عملیاتی و ارزیابی اقتصادی پروژه های عمرانی و تعیین قیمت تمام شده پروژه ها