تاریخ : سه شنبه 12 تير 1403
کد 386

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت ومنابع به مناسبت 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان

دکتر یاسر خواجه بی شک معاون توسعه مدیریت و منابع، در پیامی 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان را خدمت همکاران و بازنشستگان گرامی دانشکده علوم پزشکی مراغه تبریک گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
(“هَلْ أَتى‌ عَلَى الْإِنْسانِ حینٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ یَکُنْ شَیْئاً مَذْکُوراً “)
۲۵ ذی الحجة مصادف با 12 تیر ماه امسال با توجه به نزول سوره مبارکه هلْ أتى(انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن نازل شده است،روز خانواده و تکریم پیشکسوتان نامگذاری شده است.
نقش خانواده در پرورش شخصیت و روح انسان بر هیچ کسی پوشیده نیست خانواده می‌تواند منشأ تحول فردی، اجتماعی و رشد ارزش‌های انسانی در میان اعضای خانواده باشد و جامعه سالم و پویا تنها با وجود خانواده سالم و استحکام پایه های آن به دست خواهد آمد.
خانواده اساس و سنگ بنای جامعه ایرانی، اسلامی و مقوله اساسی امروز همه¬ی ما درکشور است و تحکیم پایه های آن متضمن پیشرفت کشور و ارتقای سرمایه اجتماعی می باشد بر این اساس ضمن ارج نهادن به سالها تلاش و زحمات بی شائبه و تجارب گرانبهای بازنشستگان عزیز در سراسر کشور، به جایگاه خانواده به عنوان مؤثرترین نهاد اجتماعی در سعادت بشری، ادای احترام گردد.
 اینجانب ضمن تبریک و تهنیت روز خانواده،از تلاش و همت خستگی ناپذیر بازنشستگان ارزشمنددانشکده علوم پزشکی مراغه تقدیر نموده و برای این عزیزان وخانواده های گرامیشان سعادتمندی، سرافرازی و سلامتی را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده و امیدوارم جامعه امروز و فردای ما همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده شما بزرگواران بهره مند باشد.
 دکتر یاسر خواجه بی شک | معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه