تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1403
کد 362

فعالیت های ورزشی نقش مهمی در افزایش بهره وری نیروی انسانی دارد

به گزارش روابط عمومی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه در اولین جلسه کمیته ورزش دانشکده در سال جاری با بیان اینکه حفظ سلامت و تقویت روحیه کارکنان باعث اعتلای مجموعه خواهد شد افزود: صرف هزینه در امور ورزشی و رفاهی بعنوان یک سرمایه گذاری باعث افزایش بهره‌وری نیروی انسانی خواهد شد.
دکتر یاسر خواجه بی شک گفت: جایگاه ورزش در عصر ماشینی کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست و تاثیرات انجام یا عدم انجام فعالیت های ورزشی در زندگی آحاد مردم علی‌الخصوص کارکنان در بلند مدت مشهود خواهد شد؛ لذا فراهم نمودن امکانات ورزشی و ایجاد شرایط استفاده و ترغیب کارکنان به انجام فعالیت های ورزشی امری لازم و ضروریست.
وی با اشاره به گزارش فعالیت های ورزشی صورت گرفته در سال گذشته افزود: مسئول تربیت بدنی دانشکده در خصوص اجرای برنامه ها و برگزاری منظم مسابقات ورزشی تلاش های زیادی انجام داده اند که شایسته تقدیر است.

در این جلسه آقای سجاد خیری مسئول تربیت بدنی دانشکده با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته پیشنهاداتی را در خصوص برنامه های امسال ارائه کرد که با بررسی اعضائ کمیته ورزش مصوب شد تا با سالن های ورزشی و استخرهای شنا برای کارکنان قرار داد منعقد شده و مسابقات ورزشی ما بین کارکنان واحد های تابعه در طول سال برگزار شود. به گزارش روابط عمومی، همچنین در این جلسه مقرر گردید با اهدا جوایزی از نفرات برتر مسابقات و تیم های قهرمان این دانشکده تجلیل شود.