تاریخ : جمعه 25 اسفند 1402
کد 335

مسابقات فوتسال یادواره شهدای مدافع سلامت در حال برگزاری است

وی با اشاره به اهمیت مقام شهدا گفت: شهدای این سرزمین در بحث های مختلف رشادت های فراوانی کرده اند و شهدای مدافع امنیت، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و اخیرا شهدای مدافع سلامت با ایثار جان خودشان آرامش و امنیت را برای ما فراهم آورده اند.

 دکتر یاسر خواجه بیشک افزود: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان تقدیر از رشادت های مدافعین سلامت، و در کنار آن  ایجاد انگیزه بین کارکنان، افزایش شور و نشاط، امید و ارتقای سطح سلامت جسمی و روانی کارکنان است چرا که  هر چقدر کارکنان دستگاه‌های اجرایی شاداب‌تر، بانشاط‌ تر و سلامت‌تر باشند، رضایت مندی شغلی و بهره وری کاری آنان بیشتر خواهد بود و در نتیجه سازمان با پویایی بیشتری به سمت اهداف خود حرکت خواهد کرد.

وی ادامه داد: تلاش ما در معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی برای همکاران و همینطور خانواده هایشان ایجاد خدمات رفاهی و ورزشی مناسب است که زمان تمرین  سالن ورزشی و استخر بخشی از آن ها است.

سجاد خیری مسئول ورزش و امور رفاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه نیز گفت: در این دوره از مسابقات با همکاری کمیته داوران هیات فوتبال شهرستان از داوران با تجربه برای قضاوت استفاده شده است.

وی افزود: این مسابقات از ۲۸ بهمن آغاز شده و هم اکنون در حال برگزاری است.

وی در پایان گفت: این مسابقات با شرکت ۹ تیم از واحدهای تابعه با حضور و حمایت های  ارزشمند جناب آقای دکتر خواجه بیشک معاونت محترم توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و آقای مهندس باقرزاده مدیریت محترم اداره امور پشتیبانی آغاز گردیده و در حال برگزاری است.
  • واحد ارجاع دهنده معاونت توسعه مدیریت منابع دانشکده علوم پزشکی مراغه